czwartek, 16 sierpnia 2018

Powitanie

Cześć i czołem! 💪


Zdecydowałam się dzisiaj, że w końcu ruszę z blogiem. Z racji tego, że rozwijam swojego instagrama idę kolejny krok do przodu, czyli blog. 


👏👏👏👏






Na sam początek chce się przedstawić osobą które będą przychodzić oglądać moje wypociny. 
Nazywam się Ania w październiku będę miała 20 lat, pochodzę ze Śląska lecz aktualnie mieszkam na wsi, z racji tego, że w Czerwcu stwierdziłam, że chce zmienić swoje miejsce zamieszkania. 
Czym się interesuje i dlaczego stwierdziłam, że chce założyć bloga? 
Generalnie, mam bardzo dużo zainteresowań, jednym z takich szczególniejszych jest psychologia, która interesuję się już kilka dobrych lat. 
Następnymi mniejszymi zainteresowaniami są: moda (skończone szkolenie stylizacji) 
Makijaże ( skończony kurs wizażu) Fotografia. 
Dlaczego założyłam bloga? Powiem szczerze, od zawsze chciałam pisać i przekazywać coś innym ciesząc się tym, że inne osoby dzięki mnie mogą dowiedzieć się czegoś nowego
Blog nie będzie oparty na jednej rzeczy, ponieważ nie lubię nudy, a więc i tu jej nie będzie!
Będą dodawane tutaj opinie na temat przetestowanych przeze mnie produktów, oraz zwyczajne posty prosto od serduszka. 
Jak będę chciała poruszyć temat, który nie nurtuje to z całą pewnością będzie tu wpis o tym! 
Tak jak wcześniej wspomniałam, bardzo interesuję się psychologią, więc i na blogu będą dodawane posty tego typu. 
Nie chce, by mój blog był kojarzony tyko i wyłącznie z jeden dziedziny, tak więc zadbam o to, by z każdego dodanego przeze mnie posta/wpisu można było coś wyciągnąć. 





Tak więc to na tyle informacji o mnie✋ Mam nadzieje, że się polubimy i będziecie czekać na moje posty! 💗
A teraz przesyłam Was na mojego instagrama, byście mogli zaczerpnąć dawki moich zdjęć i wpisów 💪






4 komentarze:

  1. Ale jesteś śliczna! Co ile będziesz dodawała posty? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! będę starać się dodawać często posty :) A co ile to się okaże, nie potrafię tego dokładnie określić. Miłego dnia :*

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w blogowaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Napewno będę wpadać na twojego bloga ��

    OdpowiedzUsuń